DRAMSKA ZA DJECU
Na dramskim radionicama, dok se igramo i maštamo, učimo o tome kako biti i raditi u grupi, kako slušati tuđe ideje i tražiti prostor za svoje. Tražimo koncentraciju (vlastitu ali i grupnu), vježbamo imaginaciju, istražujemo svoju maštu i kreaciju. Izmišljamo priče i kako ih prenijeti iz ideje u scenski prikaz. Učimo stajati na sceni, kretati se, izražajno govoriti. Učimo poštovati i osluškivati druge, zamišljati postojeće i nepostojeće stvari, bića, situacije. Upoznajemo glumce, kalunove, akrobate. ilustratore, glazbenike, lutkare … otkrivamo svoju kreativnost, družimo se i učimo zajedno!
gdje i kada:
Centar za kulturu i film Augusta Cesarca, Ilica 227, 1. kat, četvrtkom
predškolci (5 do 6 godina) – od 18 do 19 sati
školarci (7 do 10 godina) – od 19 do 20.30 sati
cijena:
za predškolce – 26.54 eur (200 kn) mjesečno
za školarce – 33,18 eur (250 kn) mjesečno
Besplatan prvi sat.
1 grupa – 4 voditeljice, 4 umjetničke vještine – svaki sat druga umjetnička vještina
Pocoloco dramska grupa posebna je po tome što će polaznici, osim glume, učiti i razne druge vještine koje obogaćuju naš scenski nastup:
– klauniranje pod vodstom autorice mnogih klaunskih predstava i točaka – Nikoline Majdak,
– ples i pokret u sigurnim rukama i nogama Martine Tomić,
– osmišljavanje likovnosti predstave i izradu scenografije sa svestranom kiparicom Hanom Lukas Miđić. A sve će to povezati iskusna i nagrađivana glumica Zrinka Kušević dramskim igrama i vježbama, te utkati naučeno znanje u završnu predstavu. Pridružite nam se da zajedno učimo, stvaramo i rastemo!
PRVI SAT: 12. 1. 2023.
PREDBILJEŽBE i INFORMACIJE: pocoloco.rezervacije@gmail.com
voditeljice:
gluma / Zrinka Kušević – Ziz je glumica (i pjevačica) i jedna od osnivačica Teatra Poco Loco. Ziz već godinama vodi dramske radionice s djecom, a i sama je bila mali dramolomac, sve dok nije postala dovoljno velika da ih sama i vodi. U medjuvremenu je diplomirala ruski i poljski jezik misleći da će ipak biti profesorica egzotičnih jezika, ali u njezinoj natalnoj karti je pisalo nešto drugo, a to je da ona MORA raditi SAMO ono što NAJVIŠE voli, a to je glumiti u kazalištu, zabavljati se s djecom, puno puno pjevati i plesati i obožavati svaki kreativni trenutak koji prepozna, pa bilo to u tramvaju, na sceni, na cesti, u parkiću ili na dramskoj radionici. Možete je vidjeti u predstavama Teatra Poco Loco, Žar Ptica, HNK Rijeka, TV serijama i emisijama ili njezin glas prepoznati u mnogim crtićima i radio dramama. Dramske radionice vodila je u Kazalištu Trešnja, Dječjem kazalištu Dubrava, 4SOBE i Zagrebačkom kazalištu mladih.
likovnost / Hana Lukas Midžić po zanimanju je akademska kiparica jer je diplomirala kiparstvo na ALU u Zagrebu, ali, sasvim iskreno, nekad se više osjeća kao hobotnica. Svojim krakovima osim oblikovanja skulptura stalno nekako dotiče i ilustriranje knjiga za djecu i odrasle, pisanje poezije za djecu, vođenje raznih likovnih radionica za djecu, plesno glupiranje i izvedbe za djecu, a svojim najupornijim i najnježnijim pipcima hrani svoju djecu i natjerava ih da napišu domaću zadaću. U moru mogućnosti rado surađuje s raznim kulturnim centrima i razigranim umjetničkim organizacijama kao što je Teatar Poco Loco, a najviše voli kad se iz kreativnih suradnji razviju prijateljstva.
ples i scenski pokret / Martina Tomić voli ples sa svih strana: voli ga jednostavno plesati, voli o njemu razmišljati i njega smišljati, a voli i djecu (i odrasle) učiti kako se pleše. A tu ima toliko toga za naučiti – kako hoda medo, kako se hoda kroz med, kako stablo pušta korijen… I to učenje je tako zabavno! A kad Martina ne pleše, da joj ne bi bilo dosadno, i da se ne bi previše odmarala, onda vježba i podučava jogu. Od 2011. članica je Studija za suvremeni ples (SSP), jedna je od osnivačica udruge Tras studio i umjetničke organizacije Genijator kroz koju sudjeluje u brojnim projektima kao plesačica i producentica. Završila je BA studij suvremenog plesa, nastavnički smjer pri ADU u Zagrebu i MA studij novinarstva.
cirkuske vještine / Nikolina Majdak ima jedno neobično zanimanje – ona je klaunica! Čim je shvatila da je klaunu dozvoljeno ono što odraslima obično nije – da se igraju kao djeca, da reagiraju iz srca, da trče, skaču, padaju na pod, budu naopaki, kaotični i budalasti, smotani, da puno griješe i da ne budu u pravu – odmah je poželjela biti klaunica. Od tog trenutka traje njena stalna potraga za slobodom koju klaun krije. Traži je kao izvođačica u mnogim kazališnim produkcijama, performansima i uličnim predstavama ali i u radu s djecom, mladima i odraslima – kao voditeljica radionica cirkuskih vještina i komičnih klaunskih tehnika. Osim svega toga osnivačica je i umjetnička voditeljica Cirkusom Inspiriranog Rubnog Kazališta Pozor (Cirk Pozor).